Bedníme bedníme.

Jelikož jsem člověk nedůvěřivý, a 5cm příčkovky, které jsme použili jako  věncovky kvůli jejich malé šířce mi nepřijdou úplně pevné. Proto jsem se rozhodl trochu toto nejisté spojení pojistit – mám dojem že jsem o tomhle už psal, ale co, opakování matka moudrosti :D. Domluvil jsem se na místní pile, že bych potřeboval cca 1m3 stavebních prken. Zase musím poděkovat za mého super souseda, který nejen že domluvil nižší cenu, ještě (asi právě kvůli tomu že tu cenu domluvil) ty prkna sám řezal.. Většinou mě odbije když se mu chci revanžovat penězi, že až budu dělat zapíjení hrubé stavby, tak mě to přijde draze 😀

IMG_20160831_172130

Prkna jsme vozili z nedaleké pily trochu punkově. Láďa ml. mi s jejich tranzitem slíbil pomoc. Hned jak nám dal Petr (majitel pily) vědět, vyrazili jsme pro první fůru dříví. Jednalo se o cca 150m 13cm prken, 5m dlouhých (některé kratší). A následně ještě cca 105m 10cm prken. Dohromady cca kubík – ještě netuším jestli to bude stačit 🙂 – Toto upravím – protože jsem tenhle článek rozepsal 2 dny předem 😀 Museli jsme dojet pro cca dalších 90bm prken, abychom to vše zvládli.

Postup bude jednoduchý. Začnu na vnitřních příčkách a překladech. Z nich se pak chystám pokračovat a dát jedno prkno dolů (13cm, tak aby 5cm bylo nahoře na věncovkách kde použiju provlečený drát naskrz do protějšího prkna a zbytek prkna přitlučen hřebíky do plných tvárnic). Nahoru pak vytvořím ze zbytků takovou ohrádku, kdy 10cm prkno ještě přepůlím (to jsem si měl vzpomenout, když se to řezalo na pile, ale ono to půjde rychle), dám zase z obou stran a nahoře jen stluču dohromady kontraprknem.

Postupně si říkám, jestli nebylo snažší to celé rovnou šalovat – třeba zjistíme, že to bude nejsnažší, koupíme ještě metr dřeva a bude vymalováno 😉 – opět poupravím, už jsme koupili 😀

V neděli dorazili ještě další brigáda, která nás – opět musím poděkovat, zároveň zásobovala i výborným obědem – kromě práce samozřejmě 🙂 Konečně se udělal v baráku pořádek, všechny odřezky Ytongu si udělali výlet na hranici pozemku, kde z nich dámy udělali opět galerii, kde se dá podle velikostí vybrat to, co hledáte 🙂

Dnes jsem docela country – vtipné slovo, které mě naučila Miška, prý je to unavený 😀 Tak jsem začal doma říkat, že jsem benjo (řečeno benžo). Takže dnešní, opět krátký report uzavřu fotkama. Betonování plánujeme pravděpodobně na čtvrtek. Zatím mám opravdu strach, že moje bednění nebude držet. Ještě to vše budu vázat dohromady drátem, aby mi to nikam neodešlo. Holt tam mám ještě pár hodin práce. Tyto fotky nejsou po dnešní brigádě – dvorní fotograf byl indisponován bolestí hlavy. Takže zbytek dodám asi ve středu 🙂 Přidám je ke kompletnímu zabednění – snad 🙂

Napsat komentář