Zrání desky a nedomluva s bankou a dodavateli

Po zalití základových desek jsme upadli do pro nás příjemného odpočinku. První týden jsme kropili a kropili. Přitom jsme začali řešit uvolnění první části hypotéky. No člověk by nevěřil, co mu všechno je schopná banka říct. Víme že KB neoceňuje tržní hodnotu nemovitosti, ale svá rizika při prodeji, ale tohle jsme nečekali. Dvě základové desky, realizované firmou (rozpočet který schválili byl takto postaven)… Cena cca 280 000,- (dohromady cca 230m2), což je krásných 1218kč/m2. V ceně prý bylo zohledněno i to, že po domluvě s projektantem se dělali 3  řady ZB, což samozřejmě náklady zvýšilo. Takže proběhlo pár telefonátu z mé strany, kdy jsme si ujasňovali jak tato spolupráce bude pokračovat, ale toto bych nerad rozebíral na blogu – o to tady nejde – stejně je tu většina kvůli obrázkům 😀 (touto větou mě dorazil bratr, kterej řekl že texty nečte, jen prokliká obrázky 😀 ).

Když nám konečně nějaké peníze uvolnili, začali jsme řešit platby materiálů, které jsem si již předem domluvil. Nic nebyl problém, a ve středu 20.7. jsem zaplatil faktury, domluvil se s velice vstřícnou paní, která řeší YtongMistry a domluvili jsme termín založení na 27.7. Ve čtvrtek 21.7. mi volá paní z Ytongu že má špatnou zprávu, jelikož zakládací malta není k dispozici, a je dost pravděpodobné že jen tak brzy nebude, protože nemohou sehnat dopravce, který by jim jí od výrobce dovézt (zajímavé…). Zkusil jsem zavolat YtongMistrovi, který měl ve středu dorazit jestli se s tím dá něco dělat, popřípadě jestli se dá použít jiná termomalta. Byla mi doporučena termomalta na Heluz, kterou jsem ale nikde ve stavebninách v Plzni také nenašel… No tak jsem se na to prostě vybodnul.  Následovala opět hromada rozhovorů se společností Ytong, konkrétně se 3 zaměstnanci – paní z expedice, paní z obchodu a paní co řeší YtongMistry. Po cca 40ti minutách hovorů, kdy jsem volal chvilku s jednou, chvilku s jinou paní jsem to nevydržel a poprosil aby se jedna z těchto paní (už jsem se v tom ztrácel, která je která) domluvila s ostatními a zařídili to tak, jak chci. Až budou mít maltu, zajistí závoz na mojí parcelu první části dodávky a zároveň domluví nejrychlejší termín založení stavby. Hned jak budou mít potvrzený termín založení, naplánují hned den poté závoz materiálu na obvodové zdivo, aby ho již mohli postavit do základové desky. Jsem zvědav, jestli se to podaří 🙂

Omlouvám se že tento článek byl takto bezobrázkový, ale opravdu nebylo co fotit. Stavbě zdar!

 

Napsat komentář